Właściwy Organ do Realizacji Usługi: Starosta Łukowski
Usługa umożliwia złożenie wniosku o udostępnienie mapy ewidencyjnej gruntów i budynków oraz jej pobranie.
PODSTAWA PRAWNA
* Ustawa z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej
* Ustawa z dnia 17 maja 1989r Prawo geodezyjne i Kartograficzne
* Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
* Ustawa z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
* Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 27 września 2005 w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych z gromadzonych w rejestrze publicznym
* Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 lipca 2014r. w sprawie udostępniania materiałów
państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wydawania licencji oraz wzoru Dokumentu Obliczenia
Opłaty
* Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 5 października 2016 r. w sprawie zakresu i warunków korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
WYMAGANE DOKUMENTY – Wniosek o udostępnienie mapy ewidencji gruntów i budynków.
OPŁATY – Realizacja wniosku podlega opłacie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
REZULTAT USŁUGI – Udostępnienie zbioru danych lub materiałów
SPOSÓB UWIERZYTELNIENIA – Profil zaufany, podpis elektroniczny, konto klienta