Baza wiedzy
Zapraszamy do zapoznania się z dodatkowymi informacjami związanymi z PZGiK
Zapraszamy do lektury instrukcji obsługi Portalu Obsługi Klienta systemu Comarch-Ergo.
Poniżej publikujemy dodatkowe interesujące materiały związane z usługami dostępnymi w PZGiK.
Zapraszamy także do zapoznania się z Regulaminem platformy PZGiK.
To jest przykładowy wpis 1
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
To jest przykładowy wpis 2
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
To jest przykładowy wpis 3
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Informacja o projekcie.
Portal Obsługi Klienta powstał w oparciu o powiatowy zasób geodezyjny i kartograficzny Starostwa Powiatowego w Łukowie.
Projekt zrealizowany został w „Zakup oprogramowania oraz wdrożenie e-usług” dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja – cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” i był współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego RPO Województwa Lubelskiego 2014-2020.
Oś priorytetowa II Cyfrowe Lubelskie, Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych
Portal Obsługi Klienta stanowi element subregionalnego zbioru dokumentów cyfrowych stanowiącego rdzeń geoprzestrzennych baz danych jednostek organizacyjnych administracji publicznej szczebla regionalnego, powiatowego i gminnego, umożliwiających świadczenie zaawansowanych e-usług zgodnie z wymaganiami i standardami technicznymi oraz prawnymi na poziomie krajowym i europejskim.
Problemy lub uwagi związane z działaniem serwisu prosimy zgłaszać na adres:
zgloszenia-ergo@starostwolukow.pl
Powered
Polityka prywatności