Właściwy Organ do Realizacji Usługi: Starosta Łukowski

Usługa umożliwia złożenie wniosku i wydanie wypisu z ewidencji gruntów i budynków

PODSTAWA PRAWNA

* Ustawa z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej

* Ustawa z dnia 17 maja 1989r Prawo geodezyjne i Kartograficzne

* Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne

* Ustawa z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną

* Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 27 września 2005 w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych z gromadzonych w rejestrze publicznym

* Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 lipca 2014r. w sprawie udostępniania materiałów
państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wydawania licencji oraz wzoru Dokumentu Obliczenia
Opłaty

* Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 5 października 2016 r. w sprawie zakresu i warunków korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej.

WYMAGANE DOKUMENTY – Wniosek o wydanie wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków
(w przypadku uzyskania danych osobowych wniosek powinien zawierać podstawę prawną upoważniającą do ich pozyskania lub wiarygodne uzasadnienie potrzeby ich pozyskania).

OPŁATY – Realizacja wniosku podlega opłacie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

REZULTAT USŁUGI – Udostępnienie materiałów

SPOSÓB UWIERZYTELNIENIA – Profil zaufany, podpis elektroniczny, konto w systemie

[GenerujPrzycisk_WNIOSKI_P1]
Czcionka +/-
Kontrast